söndag, september 03, 2006

Söndag igen...

...snart måste man gå och lägga sig.
Och dåligt väder är det också. Ingen kul söndag, hur roliga de nu kan bli?

Mässan i går var ganska rolig. Jag köpte följande: en rundahörn grej, en edgescraper, ett megastort K och ett M, en vit penna plus det jag hade beställt i förväg vilket var en hel massa Basic Grey papper och Sassafrass papper, samt chipboars bokstäver från Making Memories. Hade jag bara haft lite mer pengar hade jag även köpt några stämplar och lite förvaring, men det får vänta till någon annan månad. M hade nog inte så roligt...han fick fråga alla frågor jag ville ställa för jag vågade inte. Jag skulle ju be någon visa mig hur 17 man chalkar snyggt men det vågade jag inte. Jag får väl öva helt enkelt.
Jag gjorde inte av med så mycket pengar där inne alltså, det som kostade var ju inträde samt tågresa, men man får ju offra lite pengar när det händer nåt kul och ovanligt. Det är rätt sjukt egentligen att man betalar 80 spänn för att få komma in och göra av med ännu mer pengar... den mässan som är i Partille i slutet av September kostar bara 20 spänn. What gives?

Min handled verkar fungera normalt igen. Det tackar jag för!

Nu ska jag nog gå och hoppa på min sötis som ännu inte vaknat.

*håller tummarna för att det är jag som vinner Handstämplat.etc´s mässlotteri*

1 kommentar:

Gunilla sa...

Men du, du vet att du alltid komma ner till affären (Scrap & Gift Corner alltså) o fråga om du undrar nåt. Jag visar dig gärna :))

Håller tummarna för att du vinner!!