fredag, september 01, 2006

Och så lite scrap...

...äntligen!

I torsdags ringde min telefon när jag satt med en kund i örat på jobbet. Det var från Scrap & Gift Corner. Mina pennor hade äntligen kommit.


Stabilo akvarellpennor

Jag köpte standardfärgerna eftersom jag inte visste om jag skulle gilla det här med scrap och stämpling eller inte... nu ångrar jag det lite. Det hade varit kul med lite andra färger än basfärgerna. Men men, de här går nog åt de också. De var mycket användbara när jag åkte buss hem i alla fall...


Scrap & Gift Corners fina påse,
färglagd av mig.

Nu behöver jag bara lite fina stämplar så kan jag göra kort på löpandeband sen. Synd bara att jag inte har så mkt pengar att handla för imorn på mässan. Attans! Jag som vill ha så många många stämplar. Om jag köper dem omonterade blir det billigare, men knappast billigt. Jag får väl se mässan som en inspirationskälla helt enkelt. Köpa grejer får jag göra nån annan gång. Just nu är jag väldigt sugen på Magnoliashöstpaket. Oerhört fina stämplar för att inte tala om de kort som folk på scrappiz gjort av de stämplarna. Helt otroligt fina kort. Jag vill också kunna göra sånna fina kort. Jag är mycket avundsjuk.

Nej för bövelen, har skrivit som 17 idag, nu får det vara nog.

It's all in the game baby, acceptable losses.

Inga kommentarer: