lördag, september 02, 2006

Inte alls utvilad!

Jag har sovit hela natten men är fortfarande astrött.

Jag skulle nog behöva sova i ett par dygn för att vara helt utvilad efter arbetsveckan. Jag har inte sovit mycket alls det senaste. Vanligen går jag och lägger mig rätt tidigt när jag börjar kvart i åtta. Men den här veckan har det av olika anledningar inte blivit så. Jobbigt.

Jag läste precis igenom de inlägg jag skrev i går kväll. Herregud va dom inte var bra. Jag ska nog aldrig mer skriva något när jag är trött. Då blir det inte bra.

Så, idag är det mässa. Jag har inte fått upp M ännu så vi får ta det senare tåget. Men tre timmar på mässan borde väl ändå räcka? Det får det göra. Jag har suttit och funderat på vad jag måste ha i scrapväg och det är följande: ett sånt där verktyg som ruggar upp kanterna på pappret, ett rundadehörnverktyg, bokstavsmallar, helst en öljettsättare (eller vad det nu heter), pappersförvaring behöver jag verkligen! Jag har ju redan beställt en hel del papper från Pysselpunkten, så mycket mer papper blir det nog inte. Det hade varit kul att få köpt ett album också för det har ännu inget men det är ju ganska så dyrt och min ekonomi denna månaden är inte den bästa. Stämplar hade även det varit käckt att få sig några...den som ändå hade mycket pengar...

Jag hade ju tänkt lägga in mitt första egenhändigt tillverkade kort på scrappiz men jag ångrade mig när jag såg hur hemskt det såg ut i datorn. Jag kan inte chalka kanterna ordentligt, vilket väl iofs inte är så konstigt när jag aldrig gjort det tidigare, men det ser verkligen förjävligt ut. Men nu lägger jag in det i alla fall. Här är det!


Notera felstavningen av ordet beautiful,
det är menat att syfta på biet på blomman.

Jag vet att det ser helt hemskt ut men jag försökte i alla fall. Inuti kortet har jag skrivit "Många grattiskramar från...och så sitter det även en annan typ av blomma under texten. Förhoppningsvis kommer korten bli bättre nu när jag har lite fler verktyg att använda mig av och när jag lärt mig chalka ordentligt.

Nä gott folk, nu är det dags att förbereda sig för mässandet, haha, det var roligt sagt.

Lilla Röd.

Inga kommentarer: