torsdag, december 28, 2006

Två äntligen och ett Åh Nej!

Äntligen 1: Det är kallt ute. Så fantastiskt underbart det är att se marken vit och kinderna rosiga. I love it!

Äntligen 2: Jag och M har möblerat om i sovrummet så nu ser det lite vettigare ut. Lite mer som ett sovrum, lite mindre som ett slagfält. Pysselhörnan känns mindre malplacerad och sängen står som en dubbelsäng bör. UT från väggen =)

Åh Nej: I morn ska jag ta mig upp ur sängen klockan halv 6. Första jobbdagen på en vecka. Det har varit så lugnt och skönt med mkt god mat och pyssel men nu är det slut på det roliga. Kunde jag inte fått en ynka liten dag extra ledigt. Hur kul är det att jobba en dag och sen vara ledig igen? Ha?
Nu ska jag nog ta och scrappa klart den layout jag hållt på med i några veckor...

Peace out!

Inga kommentarer: