torsdag, december 07, 2006

0 % inspiration.

Jag blir inte inspirerad av nåt just nu. Konstigt att det där kan gå upp och ner så himla mycket. Häromdagen hade jag hur mycket som helst i huvudet som ville ut. Nu har jag ingenting i huvudet som vill ut.

Det enda jag blir nöjd med nu för tiden är sånt jag scrapliftar, och hur kul är det då? Har ingen egen fantasi känns det som. Allt är dött i knoppen. Säljet på jobbet går inte heller nå vidare just nu och det är verkligen inte bra. Måste skärpa till mig. Sluta slappa!

I morn ska vi ha lite festligheter hemma hos Helena. Det ska bli jätteroligt att få komma ut och roa mig lite, ser jätte mkt fram emot det. Stockholmaren kommer ju hem också, det var ju ett tag sen man träffade henne nu så det ska bli himla käckt. Det återstår att se hur dryg hon blivit ;) Ha ha ha. Lyta din knäppis, kom hem igen!

Jag har verkligen inte någonting att skriva. Det är lika bra jag går och lägger mig...såg precis att hon som expiderade mig på Gina Tricot idag hette Kristin. Spännande... så God natt på er mina små pingviner, sov så gott!

Avslutar med en bild på världens bästa trollkarl.

Vivi - black mage

1 kommentar:

Lilo sa...

Såg att du kommenterat i Elsies blog och så hittade jag hit! ;) Kan meddela att jag också är en hejare på att döda blommor (även orkideer)! Scraplifta är inte alls dumt att göra... jag är också tom i huvudet just nu. ;)