tisdag, december 26, 2006

Frutti Blender och annat som är rosa.

Nu är julen slut. Jag märkte knappt att den var här och ångrar starkt att jag inte tog tillvara den när jag hade chansen.

Julafton förflöt på ett ganska konstigt sätt. Jag tyckte vi stressade i oss maten för att hinna till Kalle, vi delade ut klapparna för tidigt, började spela kort för sent, åt konstiga efterrätter med mögelost och glömde den obligatoriska skinkmackan på natten. Hur kunde det gå så fel? Närå, det var en trevlig julafton men jag hade ingen julstämning alls. Tråkigt!

Jag har fått en hel del käcka klappar, däribland dessa:











Kan ni möjligen se en liten röd tråd när ni tittar på mina klappar? Det kan jag =)

Jag tycker om alla klapparna. Såsboken är mkt bra eftersom jag inte kan laga så många olika såser, i stort sett bara brun och vit. Men nu ska här lagas såser så det står härliga till.

Klockan fick jag av älsklings M, QK:n fick jag av min kära far. Av honom fick jag även Pirates II ett presentkort på scrapsaker och en Rolf Berg tomte. Fruttiblendern fick jag av min bror. Påslakansetet fick jag av farbror och kusin J. Av kusin fick jag även en massa 12x12 papper från BG och Sassafrass samt lite brads från Q&Co. Av farbror T fick jag Hurtsen Helmer. Strålande vacker blev den när jag väl fått ihop den. Läcker! Av mamma fick jag såsboken samt Benny & Joon och Blow båda med Johnny Depp, Tiger Lou's skiva Is my head still on? och Öljettsättare från Fiskars. Jag är mkt nöjd med min julklappsskörd och hoppas att de som fick julklappar av mig också blev nöjda. Jag kände mig nöjd med allt utom de till bror och en av dem mamma fick. Men men, det finns ju nåt som heter bytesrätt =)
I morn kilar jag ner till min lokala scrapsäljare och inhandlar dies till min QK, hoppas de har många i lager. Annars vet jag inte vad jag ska handla för mitt presentkort...
Happy Boxing Day!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mycket nöjd med era fina klappar till mig. Fast du, det röda skåpet var ju litelite från mig med. Typ en av lådorna.

Anonym sa...

Ameh, va hände med min signatur, Joss@n ska det ju va.

Kristin sa...

Ja just ja, förlåt... jag fick för mig att det var påslakanen som var lite från dig... nä nu blandar jag ihop allt juh. Attans. Men tack ändå =)