torsdag, december 28, 2006

Hittat värsta förvaringen!

Igår var jag en sväng ner till broderns affär.
I broderns affär står en stooor köpmansdisk med hur många lådor som helst. Lådorna är lite mer än 30,5 x 30,5 vilket innebär att det får plats 12 x 12 papper i dem. Bror har länge velat bli av med den men inte hittat något som passar honom bättre i förvaringsväg så än så länge kan jag inte ta den men så fort han hittar något som passar så får jag den. Jag erbjöd mig till och med att betala för den men eftersom han ändå tänkt slänga den så tror jag inte han kan med att ta någon större summa för den. Jippieee! Längtar tills den dag jag får den, om den nu får plats, annars får den stå i källaren och vänta på att vi flyttar till en större lägenhet =) Min ska den bli i alla fall.

Har scrappat lite i dag på en ny sida men var tvungen att avsluta arbetet eftersom det lät så förbannat mycket när jag tryckte ut öljetterna. Får fixa resten i morn.

I like living in denile!

1 kommentar:

mike c sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.