lördag, maj 24, 2008

Scrapfunderingar

Jag har ju inte srappat på säkert ett halvår nu och jag känner ingen lust att ta upp det igen. Men ibland funderar jag på hur det skulle kännas att sätta sig med papper och foto igen. Jag har aldrig ansett att jag är en bra scrappare, jag var nog bättre på att göra kort. Men det var ju ändå ganska kul när man satt där och pulade med sina grejer. Jag kan fortfarande inspireras utav andras scrappade alster men jag får inte den där känslan jag fick tidigare, att jag vill göra likadant eller åtminstone försöka. Ibland känner jag att det skulle vara roligt att göra ett nytt minialbum. Det var mer i min smak tror jag. Jag klarade av det mycket bättre än exempelvis 12x12. Jag behöver helt enkelt jobba med små ytor för att jag ska känna mig nöjd. Men överlag vill jag nog bara inte srappa helt enkelt. Vare sig minialbum, kort eller layouter. Så just nu har jag ingen hobby. Jag läser som en tok men det är ju ändå ingen hobby. Kan surfa inspiration vara en hobby? I sånt fall har jag en =)

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: