måndag, maj 19, 2008

Män som hatar kvinnor

Jag började lyssna på "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson för några veckor sedan. Lyssnade inte så aktivit i början men så snart det långtråkiga i början var över så blev den sjukt spännande. Problemet var bara att min Mp3-spelare verkar ha ballat ur så filerna hamnade lite hur som helst och då gick det inge vidare bra att lyssna på boken. Så, jag gick och lånade boken hemma hos mamma och började i fredags läsa den. Nu har jag typ 2 kapitel kvar och den är bara så bra. Jag gillar nog egentligen inte deckare så mycket men Stieg Larsson hade verkligen förmågan att fånga mitt intresse. Nu vill jag inte gå och jobba imorn, vill bara läsa. Tur att man har raster så att det finns tid för intellektuell stimulans även på jobbet.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Lyckliga dig som har det två efterföljande böckerna kvar att läsa!!!

(vill du låna de, så har jag de här hemma)

Jag har packat ner 8 pocketböcker till Greklandsresan. Tror du det räcker))):)