onsdag, maj 07, 2008

Introvert

Jag sitter just nu och tittar på Extreme Makeover the Home Edition och jag förvånas över hur folk kan sitta och säga att vi svenskar är så hemskt tråkiga som inte vågar visa våra känslor osv. Hellre introvert än extrovert säger jag då. Va fan sysslar dom med i USA? Kan dom inte visa att de är glada utan att skrika och säga Oh My God tusen gånger? Jag blir så jävla lack på sånt. Varför skriker dom så förbenat mycket för? Tror dom inte att man kan tyda deras ansiktsuttryck och känslor om de inte skriker samtidigt? Lugna ner er för jössenamn! Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag inte är som dom.

Sluta skrik för fan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OH MY GOD, THANK YOU GOD!!! Jag håller med, men det är rörande när man får höra familjernas berättelse, då lipar jag som en stucken gris!

Anonym sa...

Jag vet, himla störigt.
Just nu längtar jag efter en surmulen, svensk kassörska.
Man får ju inte vara ifred här.
Vafan ska kärringen på Walmart undra hur jag mår för?
Och OH MY GOD THEY'RE LOVELY! THANK YOU! Äsch, jag kan inte :S