torsdag, maj 29, 2008

Paddelsug

Jag och Mattias ska ut och paddla i slutet av juni. Vi är mycket psyched, i alla fall jag. Jag planerar redan allt vi ska ta med oss och vilka rutter vi ska paddla. Det konstiga är bara att jag är så psyched som jag är. Jag är ju rädd för båtar i alla dess former och borde därför vara mer nervös än jag är. Det jag är mest nervös för är att kanoten inte ska klara av att forsla en gravid kossa hela vägen fram och tillbaks på turerna i de dalsländska sjösystemen. Det blir säkert en rätt humoristisk scen att se mig kliva i och ur kanoten. Det ser jag inte fram emot. Men oj så mysigt det kommer bli när vi sitter på nån ö nånstans och grillar korv tillsammans jag och min plupp. I can't wait!

PS. Gissa gillar Billys panpizza ungefär lika mycket som Lisbeth Salander i Milleniumtrilogin Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad en graviditet kan "ställa till med". Först börja gilla fisk och sedan paddla kanot.....vad kommer härnäst????? ...Ja just det ja, en bebis....det skall bli så roligt.

Anonym sa...

Ps
Kan du inte uppdatera din önskelisteblogg.

Mya sa...

KAnkse kan du paddla förbi mig i sommar *skratt* KramMaria