torsdag, september 06, 2007

Typiskt!

Nu ångrar jag att jag inte tog Magnolias paket också för de stämplarna var bara för söta (de jag sett) precis i den höstiga stilen jag hoppades att hÄnglarna skulle vara. Men men, jag får helt enkelt lägga en beställning hos Magnolia innan hösten är slut. Så får det bli.

Har inte varit så roligt på jobbet idag. Massa satans datastrul! Hoppas det blir bättre imorn. Tänk att det redan är fredag. Det är ju helt sjukt. Ser ni hur rätt jag har nu, ni som tvivlade ;) ha ha.

Min vän i Stockholm har gått och skaffat sig blogg också. Hon skriver massa konstigheter i den som jag knappt förstår...Zlatan, kung? Nä, jag skulle inte tro det. Här har ni hennes blogg.

Nu ska jag montera stämplar, det bästa jag vet, eller inte!

3 kommentarer:

LyLy, sa...

Är det inte bra med datastrul? Då slipper man ju jobba =)

Hey, don't be evil! Zlatan ÄR kung!!!

Anonym sa...

Trodde kungen hette Carl nånting...

Gunilla sa...

Ja du, veckan går fort. Och snart är det måndag igen. Det är ett rätt fult ord tycker jag. Måndag. Tacka vet jag torsdag och fredag. Men, haf tröst söta Kristin...snart är det fredag igen.