söndag, september 02, 2007

Bröllopskort



Är INTE nöjd med kortet, men det var allt jag lyckades slänga ihop. Som ni ser så sitter det ett litet papper med text på, bakom själva brudparet. Det är en ordboksdef. på ordet kärlek som jag köpt på Forma Hantverk. Det är inte så lätt att göra kort till människor man inte känner så bra och definitivt inte när man måste tillverka kortet under stress :) Jag har bestämt mig för att aldrig mer göra kort till någon som inte vet hur mkt tid man lägger bakom ett kort i alla fall. Det är ett som är säkert.

Baksidan på kortet ser ut så här, även här en stämpel från Forma Hantverk


Bröllopet var sådär kul, det berodde nog mest på att jag knappt kände någon samt att det spelades dansbandsmusik. Jag hatar dansbandsmusik. Det var lite lekar o så där och det var ju roligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fint kort!
Du är sååå duktig.