onsdag, september 19, 2007

Spännande

Imorn händer det grejer på jobbet. Jag är spänd. Cheferna (3 till antalet) har suttit i några veckor nu och spånat på hur de ska bilda om våra grupper. Vi ska bli 3 lika stora grupper, jämfört mot nu då vi är två stora och en liten grupp. Det kan bli så att man får en ny chef och att man hamnar med folk man kanske inte så jättegärna hamnar med. Cheferna verkar benhårda på de kriterier de satt upp. Kön, ålder och kompetens. Mitt kriterie, personkemi, verkar inte lika viktigt. Ganska konstigt enligt mig men enligt andra blev det lekskolenivå på det om man skulle se till det kriteriet. Jag vet inte men, jag tycker om att trivas på jobbet. Det kanske är jag som är störd...jag vet inte? Hur som helst...spännande blir det.

Var på jobbet idag. Hade det rätt päs eftersom jag inte satt i svaret men det blev lite jobbigt framåt eftermiddagen. Blev trött och hängig så jag fick trycka i mig en Ibumetin och då blev det lite bättre. Kanske inte är helt frisk ännu ändå.

Nu är det Top Model Stockholm som de av någon outgrundlig anledning har valt att kalla det iår. Skulle ju inte kolla på det men jag har inget bättre för mig. Kan lika gärna sitta och lacka ur ett tag ;)


See ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen jätte spännande idag....

LyLy, sa...

KRAN, det är nog bäst att du ätit en ordenligt frukost idag =) Keep me posted!