söndag, september 02, 2007

Snart är det november!

Om exakt två månader fyller jag 27 år. Jag vill helst inte tänka för mkt på just siffrorna i årtalet jag fyller men det är ändå käckt att fylla år, för då får man önska sig saker. Tjohoo! Jag har redan börjat fila på en önskelista. Den innehåller än så länge enbart scrapprylar. Vad annars lixom? Nåt jag egentligen borde önska mig är en cykel, men om jag inte får önska mig min californska drömcykel så tänker jag inte önska mig nån cykel alls :(

Det är cybercrop på Scrappiz idag, hade egentligen tänkt delta men jag hittade inga roliga tävlingar så det får bli nästa gång i stället. Jag fick ingen inspiration av dem tyvärr. Däremot vill jag gärna scrappa. Men jag vet inte vad jag ska scrappa. Jag fick nyligen ett paket från USA och Red Velvet Kit Club, där jag beställt ett minialbum från Bazzill som jag gärna vill scrappa men jag vet inte vilka foton jag vill ha i albumet. Mkt jobbigt detta! I brist på inspiration så satte jag mig och målade stämplade motiv igår kväll. Ett utav motiven hade jag tänkt använda till brorsonenes födelsedag. 11 februari. Snacka om att vara ute i god tid. HA ha, det kanske är just det jag behöver vara för att bli nöjd? Den som lever får se hur nöjd jag tillslut blir med kortet.

Nu ska jag sätta mig och gå igenom mina digitala foton för att se vad för typ utav minialbum jag vill göra.

Adios amigos!

3 kommentarer:

Mika sa...

Love your cards, Mika

Anonym sa...

Nu är jag arg!!! Precis sett de sista avsnitten av gilmore girls. Besviken på slutet faktiskt! jag minns att du skrev det för ett tag sedan, och hoppades att du hade fel *hahaha* Nu ska jag drömma vidare och i min dröm så slutar allting lyckligt! Kram maria

Anonym sa...

Har tänkt lite nu ;) Letade såklart upp ditt gamla inlägg. Nu var det kanske inte så att du var besviken, men du hade skrivit ledsamt, och det var det som jag kom ihåg ;) Kram Maria