måndag, september 17, 2007

Till alla er som undrar...

...varför jag inte är på jobbet, så är det för att jag är sjuklig. Feber och smärta i halsen är vad jag drabbats av. Helgen har mao inte varit världens roligaste. Min fråga är nu...kan Singstar utlösa halsfluss? I sånna fall måste jag sluta sjunga. Den helgen vi var nere hos pappa och sjöng hade jag också redigt ont i halsen dagen efter. Inte bra detta. Singstar är ju det bästaste som finns. Och till alla er som undrar ifall jag kickade ass? Självklart! (i alla låtar utom en som M vann)

Har fått fin post idag. En RAK från en tjej på Scrappiz och Red Velvet Kit Club's Septemberpaket som jag skrivit om lite längre ner i bloggen. Det är ett något annorlunda paket får jag säga, med allt möjligt konstigt, såsom utrivna blad ur en Algebrabok samt en kolaliknande godisstång som hette Laffy Taffy =) den var inte så god. Ha.

Nu ska jag och M äta mat och friskna till för imorn bär det av till Uddevalla för en ny spännande arbetsvecka. Gud va positiv jag känner mig, trots febern ;)

Puss och kram!

4 kommentarer:

LyLy, sa...

K.Luthor, are you sick! Det är därför du inte svarar på mitt mail. Du får sluta sjunga Singstar, det är inte bra för din vackra röst.
Du får krya på dig och dricka massa te med honing så att jag har någon att maila på dagarna.

Anonym sa...

Det frodas nog en hel del gott i mikrofonerna....

Anonym sa...

Glömde krya på!

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!!!
hoppas verkligen inte att singstar gör en sjuk... hemska tanke ;) Kram maria