onsdag, september 05, 2007

Inte mycket att säga...

...mer än att jag önskar att jag kunde få välja själv hur de där stämpelpaketen man köper som grisen i säcken skulle se ut. Jag blir ständigt besviken, men eftersom vissa märken är smått omöjligt att få tag i så köper jag dem gång på gång. Jag fattar inte varför de inte kan säljas som vanliga stämplar? Det gör mig lite irriterad måste jag säga. Men man får inte vara irriterad på vissa personer/företag på scrappiz, för då blir man hängd, så därför är jag irriterad i min alldeles egna blogg i stället.

Har beställt Red Velvet Kit Club's september paket. Jag ser verkligen fram emot att få klappa lite på det.

Ha en hejdundrans trevlig torsdag vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du inte är heltnöjd, har du beställt från de båda? Jag har inte köpt ngt på länge, gillar inte grisen i säcken jag heller!

Å visst trodde man väl att det skulle bli jesse och rory, eller iallafall hon och logan. nu blev vi ju snuvade på en kärlekshistoria *hahaha*

Kram Maria

LyLy, sa...

KRAN, ingen bra idé att köpa grisen i säcken. Men då har du lärt dig till nästa gång, eller =)

Gunilla sa...

Jag undrar om inte www.inkywings.com säljer hÄnglar styckvis. Måste kolla. Vänta.

Gunilla sa...

Nähä...det var inte många där inte. Synd.