torsdag, september 20, 2007

Spänningen is no more

Nu var det klart! Grupperna är tillverkade och klara. Nu återstår bara ommöbleringen av folken och hurtsarna =) Jag hamnade i, enligt min mening, den bästa gruppen. Jag är mer än nöjd. (Jag hamnade ju med min kära Pia) Alla var inte lika nöjda. Vissa var till och med extremt onöjda =/ det är inte bra för någon det! Jag och en till blev utvalda att vara språkrör för vårt team när det gäller placering. Vi har tagit emot önskemål från de andra i teamet och ska i morgon sitta ner med två representanter från de övriga två teamen och bestämma vilka platser alla ska få. Det kommer bli knivigt. Lokalen är sådär bra genomtänkt så det känns inte som att alla grupper kommer få det så bra och det är ju trist. Jag har även fått en ny chef. Det är lite roligt det också. Jag ville helst ha honom faktiskt så jag drog verkligen en vinstlott idag. Så jäkla skönt. Jag var otroligt spänd innan de kläckte hur grupperna skulle se ut och när de sagt det så kände jag bara hur alla spänningar släppte och huvudvärken kom. Det är ju iofs inte bra att ha ont i huvudet men det kändes ändå skönt att det var över på nå vis...

...så, nu sitter jag här och spånar med mig själv framför ett Excelblad om hur grupperna ska placeras och det är FAN inte lätt. Jag vet vem jag ska sitta brevid, men det är också allt...

Nu vill jag släppa det här och få en god natts sömn. Har inte fått det på någon vecka eller så. Har drömt stressdrömmar om jobbet och det är inte roligt.

Ta hand om er!

1 kommentar:

LyLy, sa...

Vad skönt, nu slipper du ha ont i magen längre! Hoppas det blir bra med placeringen också. Antar att du vill sitta nära ingången så att du kan springa och öppna när det ringer på dörren =)