torsdag, september 27, 2007

Ny plats intagen

Sådär, då var flytten avklarad och jag sitter på en ny plats i lokalen. Det känns konstigt och än trivs jag inte. Jag har inte mina grejer där jag vill ha dem och det är lite konstigt att ha nya folk omkring sig. Men jag vänjer mig nog snart.

Annars händer inte så mkt, har inte pysslat på ett jävla tag. Skulle göra födelsedagskort till bror min men jag lackade ur och kastade skiten. Jag är inte alls på humör. Jag VILL vara på pysselhumör men det vill sig inte. Önskelista skriver jag och det mesta är scrapprylar än så länge men just nu känner jag bara för att radera den och skriva en helt ny där mesta delen av prylarna som önskas inte är scraprelaterade. Äh, jag lackar ur på det mesta just nu. Vill bara gå i ide några veckor känner jag. Jag tror bannemig jag ska gå och lägga mig nu. Klockan är inte ens halv åtta och jag är helt slut. Det var jobbigt att flytta. Speciellt när man måste städa efter den person vars plats man hamnade på plus skin egen. Grooooooooos var det hur som helst!

Kram på er!

2 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Kunde tänka mig att du var tvungen att städa på nya platsen, blääää!
Jag fick ett trasigt tangentbord och en skärm som var alldeles lös, så det var bara till att sno det på Irmas plats...
Annars håller jag med dig lite grann, jag tror att jag kommer trivas med platsen, men det känns lite konstigt med alla nya runt mig. Men du ska se att snart är vi helt inne i detta och kommer inte ihåg det gamla...
Trevlig kväll, eller jag kanske ska säga Sov gott

LyLy, sa...

Härligt att behöva städa nägon annans skit, not! Vart sitter du nu? Nu vill ja bara gå hem och lägga mig. Har jobbat själv idag och det har varit full rulle sen jag kom till jobbet, trött! Hoppas du får en trevlig kväll, blir det singstar? Smek