fredag, februari 02, 2007

Veckoslutsglädje!

Jag har nog aldrig varit så glad för att en arbetsvecka tagit slut tidigare, inte vad jag vet i alla fall? Den här veckan har varit så hemsk. Varenda morgon har jag vaknat och trott att jag vart död. Så trött har jag varit. När man är så trött så känns det inte så kul att åka till ett jobb där man vet om att man kommer få minst en utskällning under dagen. Men förhoppningsvis har det lugnat ner sig till nästa vecka så jag slipper genomlida en sån här arbetsvecka till. *håller tummarna*

Åh, jag glömde nästan...i morse när mor och jag åkte till jobbet (det tog förövrigt en kvart - vanligtvis tar det 25 minuter...) så hörde jag en låt på radion som jag tyckte lät intressant och som jag aldrig hört förut. Jag höjde och tänkte för mig själv, det där låter som Razorlight. Och, det var Razorlight! Mamma sa att de spelar den ofta på P3 (den enda kanalen värd att lyssna på). Jag måste skaffa radio igen!

Så, nu ska jag ta och lyssna på America med Razorlight.

I'm the girl with the golden touch!

Inga kommentarer: