onsdag, februari 21, 2007

Basic Grey.

Det blev en beställning på alla papper i serien Pheobe i måndags. Jag kunde verkligen inte motstå dem. Hur fina som helst ju! Jag hoppas på snabb leverans så jag kanske hinner få dem innan helgen, då kan jag göra farbror T's födelsedagskort mha dem kanske... *hoppas* Det blev även 5 akrylfärger eftersom FormaHantverk hade erbjudande även på det.

Sitter på jobbet o bloggar idag. Är handledare till två nya så jag slipper hjälpa kunder. I like it a lot!

Mer Noobies åt folket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kristin.. Här sitter vi andra och svettas framför telefonerna och fajtas med kunderna och du satt och BLOGGADE på arbetstid.. Oförskämt! No more coments. =) Puss o kram

Kristin sa...

Ha ha, jaaa, eb på femton minuter eller vad var det du hade... ha ha.. din lilla tomte där =)