torsdag, februari 15, 2007

Fina saker.


Fick en finfin blomma av M igår. Den doftar juvligt och ser juvlig ut också. Vi käkade på India Palace efter jobbet och spelade lite Magi på kvällen. Det var mysigt. Jag var dock rätt trött eftersom jag gick upp klockan sex så jag somnade rätt tidigt.

M fick det här kortet som jag scrappade ihop förra veckan. Han blev mkt glad. Och jag är nöjd med det. Mitt bästa hittills om jag får säga det själv.
Har inte så mkt att skriva så jag tänkte visa lite random foton på saker i lägenheten =)


Gissa gillar sin dammvippa sååå mycket!


M tog grymma bilder i sin dator igår. Det tuffaste
är att fläkten rör sig i tusen varv per sek. el nåt sånt
på den här bilden och det ser ut som att den står helt still!
Jag HAR en grym kamera trots allt =)


I den här fina lilla burken bor det knappnålar.
Fick den av Kusin J i födelsedagspresent förra året.

See ya next time!

1 kommentar:

Gunilla sa...

WOW! Vilken katt. Man får gosa med det som finns i närheten ser det ut som :)