måndag, februari 26, 2007

Fråga: Vart är alla Kristins bilder?

Svar: BORTA!

Installerade om Windows häromdagen pga att jag fått in en massa skit i datorn. Trodde vi sparade hela Mina Dokument mappen men ack så fel jag hade. Inga bilder kvar. Lite förtvivlande är det att komma på men jag överlever nog, jag har skrivit ut de flesta bilderna, tack och lov! Så, nu får jag börja om. Dokumentera om allt en gång till. Attans! Nästa gång ska jag spara bilderna på en dvd.

M hade med sig sitt nyinköpta FFXII hem efter jobbet idag. Det är vackert och så men inte min stil riktigt. Jag gillar mer de gulliga ff-spelen såsom FFIX. Förmodligen blir FFXIII ett sånt spel. Hoppas det i alla fall.

Lämnar er med en bild på ett jäng mooglar. De är för söta, även i detta spel.


Lets save Kupo!

Inga kommentarer: