fredag, februari 23, 2007

Raspberry tea with honey and milk.

Jag är sjuk. Tack alla ni 20 personer i min omgivning som smittat mig. Jag gillar er jätte mycket.

Halva styrkan på jobbet är borta. En har lunginflamation, en har hosta, en har ont i bihålorna, en hade vinterkräksjukan. Ja, vi har alla sorter. Och nu är jag en av dem. Jag har feber och jobbig hosta. Orkar inte göra så mkt annat än att ligga i sängen och sitta lite framför datorn. Jag har ont i hela kroppen, främst nacken och ryggen och när jag hostar gör det ännu ondare. Jag skulle ju hem till Sarah idag och i morn är det kalas hos farbror T. Hur ska detta gå?

Jag fick mitt paket från Forma i onsdags redan. Det var käckt med snabb leverans, för då hinner jag ju använda papprena som jag planerat. Jag blev lite besviken på dem. Första gången jag blir det på BG. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men nåt är det.

Häromdagen bestämde jag mig för att slänga alla mina gamla Cosmoplolitan jag har i tidningslådan under nattduksbordet så nu har jag roat mig med att klippa ut bilder och artiklar jag inspireras av och det är rätt mkt det. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem sen men nån stans kan jag nog klistra in dem.

Köpte två stycken dies igår med presentkortet. Det blev ett löv och ett minihjärta. De har ju inget i den satans affären (som jag skrivit hundra gånger nu) så det fick bli vad de hade. Jag ska inte ens säga vad sakerna kostade för då blir jag utskrattad. Jag har i alla fall 52 kronor kvar på presentkortet nu. Det räcker inte ens till en distresser i den affären. Jösses! Men, tack kära pappa för presenterna jag fått av dig i och med presentkoret. Det har varit mkt uppskattat.

Nu tror jag att jag måste börja med födelsedagskortet om jag någonsin ska få det klart... hoppas det blir fint. Det måste det bli...

Inga pussar o kramar från mig idag, då blir ni ju sjuka ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bli frisk! Vem skall jag annars spela spel med?????

Anonym sa...

Jag vann flest gånger på Chicagon, taxin kom inte förrän 23.00 så jag han vinna den sista också, låter obegripligt men dom som var där förstår.

Krya på dig baby.