onsdag, januari 31, 2007

Idag är jag glad för att...

... jag träffade på kära Sandra på MSN.

Good old Sandy Bell var där ! Hurra, jag blev jätteglad. Jag saknar min lilla Ariel. Det var längesen vi snackade och nu vet jag att hon hänger på MSN mest hela kvällarna ;) så nu vet jag ju vart jag kan få tag i henne. Mucho gusto! Min lilla polisaspirant. Hmm...undra fall det finns några bra scrapaffärer i Växjö?...

...kära Helena kommer tillbaks till jobbet i morn. Som jag längtat. Det har varit oliiiiiidligt jobbigt utan min kära slättflicka där to lift up my spirit when i'm down. Men i morn, då sitter hon där igen. Hurra!

Jag är däremot inte glad för att bussen havererade när vi stannade vid NÄL. Trevligt. Fick gå av bussen i det underbara regnet och ställa mig och vänta på en annan buss som tog en kvart på sig att komma in till stan eftersom den körde via björndalen. Tack för det västtrafik!

Jag har inte gjort nåt jag skulle göra idag. Skulle försöka mig på att göra budget men det har inte blivit av. Sandra var mkt roligare än budgeten. Får fixa det i morn i stället. Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte känner samma utmattande trötthet när jag jobbar i morn som jag känt idag. Galet trött har jag varit. Nåväl. Början hemsk, slutet gott, alltid något.

Puss på dig Sandy min lilla vän!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Hoppas du piggnar till. Det är hemskt att vara så trött så man knappt vet vad man heter.
Jag tror allt att du är suuuper på att måla med distresser. Bättre än vad jag är. Och klart mycket bättre än min förmåga att slå in på kassaapparaten.....;)
Kram
får se om jag lyckas få med detta inlägget eller om blogspot trilskas med mig...

Gunilla sa...

Yihaaa....det lyckades!!!

Kristin sa...

Jaaa, du lyckades. Hurra!

He he, det går säkert bättre nästa gång jag handlar av dig ;) känn inge press!