onsdag, januari 17, 2007

Lite frågor.

Äger du en iPod?
Skulle inte tro det, jag äger en Sony mp3-spelare

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Har aldrig ägt några flip-flops.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar gärna bilden, men på mig själv ;)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Jag har inga sömnsvårigheter.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Blå mjölk.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jadå, man har ju demonstrerat på 1:a maj några gånger.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Lisebergsbanan.

När flög du senast?
Jag flyger varje dag.

Pratar du några andra språk?
Engelska.

Har du en stationär dator eller en laptop?
I mina drömmar har jag en laptop, i verkligheten har jag en stationär.

Kan du kasta macka?
Typ.

Vad har du med dig in på bion?
Ramlösan och popcornen, samt Tias då förstås.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Religion och engelska

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
?

Äter du frukost dagligen?
Ja två mackor på jobbet innan första samtalet.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade nej, stressiga ja. Dagarna är 5 timmar för korta.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Så är det!

Vad var det senaste du åt?
Spagetti o köttfärssås.

Valde dina föräldrar ditt namn?
Ja, det antar jag, vem gjorde det annars?

Skulle du säga att du är trendig?
Knappast.

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Beck (sångaren, inte Martin Beck) och Lisa Simpson.

Vad är du allergisk mot?
Solen och mina egna tårar.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Edvard.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Tack för att du så ofta skriver så fina kommentarer i min blogg! Det värmer mycket....Ha en bra dag!
Kram