söndag, januari 28, 2007

Jag behöver en laptop!

Jag har kommit fram till att jag hellre köper en laptop än en systemkamera just nu. Det känns som att det är vettigare och smartare. Min stationära dator tar sån plats, skärmen är ju gigantisk! Med en laptop hade jag sparat en massa utrymme och mitt skrivbord kunde bli det scrapbord det vill bli, inte kombobord som det är nu. Jag hade till och med fått plats att sitta och sy i sovrummet. Det hade inte vart helt dumt. Jag har fått mammas symaskin nämligen, hon använder sin gamla när hon syr och det var ju onödigt att den bara stod där och samlade damm. Den är aldrig ens använd! Så nu ska jag lära mig sy igen. Ashäftigt!

Jag känner mig pysslig och huslig idag men jag har inte tid att pyssla eller husa mer idag eftersom jag ska upp snart. Jag gillar inte att det är söndag. No sir! Jag vill ha mer tid på mig att pyssla med hemmet. I need it!

Tror jag ska ta ett varv på CO i morn och titta vad de tar för en sån där lamineringsmaskin och ifall de har nån käck låda att samla sygrejer i.

Nu ska jag surfa lite till och sen är det dags att nana... *suck*

Sov gott kära vänner!

Inga kommentarer: