måndag, januari 22, 2007

Hjärtliga hälsningar.

Idag när jag kom hem fann jag ett ark med stämplar på stolen i hallen. Jag blev alldeles förtjust och överlycklig, tills jag insåg att mitt EZ-mount är slut. Då blev jag lessen och deprimerad. Satan vad tråkigt det blev då. Jag kommer inte iväg till affärn innan onsdag heller och med min erfarenhet av den butiken så har de knappast nå EZ hemma eftersom jag behöver det. Men stämplarna var fina i alla fall.

Det har varit ok på jobbet idag trots min förkylningsblåsa på tungspetsen. Jag hatar den. Jag vill amputera tungan. Så mycket hatar jag den. Min kära kollega Helena var på jobbet idag och det är mkt bra när hon håller sig hemma och inte åker upp till Stockholm hela tiden ;) jobbet är mkt roligare när du är där, bara så du vet gumman =) och förresten tycker jag inte om att du läser bloggen men aldrig kommenterar. Skäms på dig!

En annan jobbig sak (som om inte blåsan vore nog) är att jag inte hittar laddaren till mina kamerabatterier. Det driver mig till vansinne. Jag har ju massor av saker att fotografera nu bara för att jag inte kan. Det funkar inte med vanliga batterier såsom Duracel i min kamera för den slukar dem på mindre än tio minuter. Det måste vara SONY batterier. Mycket märkligt, men dessvärre sant.

Har spelat lite med min blodalv nu på kvällen på min dator, (vanligtvis spelar jag på sambons) synd bara att min dator e så kass att det förtar hela upplevelsen. Men det är kul att spela wow igen, det hade jag aldrig trott...

Nobody fucks with the Jesus!

Inga kommentarer: