söndag, januari 07, 2007

Söndag i helvetesveckan.

Det har varit en hård vecka. Jobbet har varit bedrövligt rent ut sagt. Jag har varit fast anställd i 7 dagar nu och jag är såååå trött på jobbet. Bra va?!

Hade det inte varit för att det ringde så fasansfullt mycket så hade det vart lugnt men nu gör det ju det och då känns det som att man blivit överkörd av en ångvält när klockan slår halv fem och man får gå hem. Jag längtar som en dåre tills vi får nya svarstider vecka 5. Det ska bli underbart att slippa sitta till sex de dagar man jobbar sent. Mer fritid. Tjohooo.

Helgen har varit lugn. Har scrappat en "ingen reklam tack"-skylt och kört en hel del Singstar. Jag sjöng helt själv men det var skoj ändå. Det är kul att försöka slå sig själv.

Jag ville göra en skylt som inte var så scrappig om jag säger så utan en som postmannen och reklamutdelarfolken inte kan missa. Den här missar de väl knappast? Den är i alla fall snyggare än den lapp vi har på dörn just nu.

Jag ska gå igenom mina julaftonsbilder nu och se om jag kan få ihop nåt av dem. Det känns som att jag bara scrappar huller om bladder, jag får ingen ordning på det. Jag behöver en massa olika album att sätta in mina färdiga lo's i för som det är nu så sitter alla lo's i samma album och så vill jag inte ha det. Kanske ska kika på ett på onsdag när jag slutar tidigt så jag hinner hem till den sk. scrapbutiken i stan. Jag måste ju faktiskt inte köpa dies för pengarna...

Dance like a butterfly, sting like a bee.

Inga kommentarer: