tisdag, december 28, 2010

Dockan heter Lisa


Theo fick en docka av morfar i julklapp. Han har valt att kalla dockan för Lisa. Lisa är ett bra namn. Theo älskar sin Lisa. Hon har varit med överallt sen julafton. I sängen, hos farbror Toby, vid matbordet... ja, överallt. Han byter ofta blöja på Lisa, vilket jag finner ganska underhållande eftersom han hatar när han själv måste byta blöja. Antagligen ger han igen på Lisa. Stackars, stackars Lisa.

On another note... mitt pekfinger är shoppingsuget. Jag spanar mellandagsrea på nätet och idag fann jag till exempel lite leksaker till Theo och hans spis och så fann jag påslakanset till mig och Mattias. Mellandagsrea är rätt skönt när man sitter hemma och shoppar. Aldrig annars.

2 kommentarer:

krabbeluring sa...

Fan vad härlig han är din loveble redsnuff! Mkt mkt snygg blev bloggen oxå!

Joss@n sa...

Stackars Lisa:o)

Mellandagsshopping på nätet is da shit! Har shoppat lite kläder.