lördag, december 11, 2010

15 - Mina drömmar

Mina drömmar just nu är inte av den storslagna sorten man kanske vanligtvis förknippar drömmar med. Jag tycker jag begär så himla lite...

Allt jag drömmer om är att få leva i många, långa år till. Jag vill inte lämna min son utan en mamma. Det är det enda jag drömmer om. Jag skiter i karriär (som om jag någonsin drömt om en sådan), pengar, hus osv, bara jag får finnas i min sons liv tills jag är gammal och grå. Jag drömmer om att ge min son en rolig barndom, ett underbart liv. Jag vill inte missa hans liv. Jag vill att han ska minnas mig. Jag kräver det. Jag tänker inte bara vara några fotografier och brev i en låda. Jag vill finnas här på riktigt. Jag vill kunna ge honom en kram när han behöver det. Jag vill hjälpa honom med läxorna på högstadiet, jag vill träffa hans första flickvän, jag vill se hur han ser ut som vuxen.

Det är allt jag drömmer om... och den här drömmen ska jag se till att den slår in!

Sug på den, fucking jävla kukcancer!

2 kommentarer:

Ann-Louise [En bulle i ugnen II] sa...

Det tåras i ögonen på mig! Fy faen säger jag bara. Hemska, hemska sjukdom!

En stor bamsekram från mig!

Joss@n sa...

Love you!