söndag, september 14, 2008

Kallt?

Jag undrar hur mycket bebisar fryser när de kommer ut?? Jag har lixom inte köpt någon overall eller jacka eller nåt sånt till bebisen. Hur vet man egentligen vad man ska klä på den när man åker hem från BB? Jag funderar på att köpa den här mysiga overallen från Lindex. Men den ser ju så hemskt varm ut. Kommer den inte bli för varm med en sådan på sig??


Lindex har ju förutom denna overall så mycket andra sjukt snygga kläder att jag blir alldeles till mig. De här sparkbyxorna går tillexempel inte av för hackor.

Så, vill man ge bebisen något när den fötts så är Lindex ett säkert kort ;) kanske till och med är dags för ett litet kollage med bebiskläder. Ja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Randigt...det är fint det..och orange dessutom. Inköp verkar ha bra smak på Lindex!

Mya sa...

Jag älskar lindex barnkläder!!! jag såg så mycket fint senast, men cornelia har blivit för stor nu för minikläderna ;) Jasså du gillar pizza du, hm jag får ont i magen. det är nog ett tecken på att jag måste äta bättre mat. jag slarvar väldigt mycket, och då säger magen ifrån. Jag behöver lära mig att laga mat, eller framför allt lära mig att tycka om att laga mat. Ska kika på arla, har aldrig varit där. jag är ju som sagt matointresserad, så jag håller mig ifrån sådana sidor! kram mya