tisdag, september 16, 2008

Fingergymnastik

Blev klar med en halsduk idag som jag påbörjade för typ 2 år sedan. Mattias är det som ska bära den och han blev mycket nöjd med resultatet, det blev även jag. Han passade väldigt bra i de färgerna. Det var faktiskt väldigt roligt att sticka. Har stickat i stort sätt hela dagen. Nu på kvällen tog jag tag i min andra halvklara halsduk som jag själv hade tänkt använda. Om den går lika fort att sticka så kanske ni får se den redan i morgon. Nu är det dags att sova. Städning, stickning och rensning utav garderober är det som gäller imorn. Jösses, det lät sjukt jobbigt!


/Kristin - the nocturnal creature

3 kommentarer:

Jessica sa...

Så fin, det var duktigt av dig Kristin.... Då får du väl passa på att sticka något till bebisen också! Kram

Joss@n sa...

Åh kan man få lägga till en sån på julklappsönskelistan???...fast det är klart du kommer inte att ha tid att sticka framöver....men till julen 2015 kanske:)

Kristin sa...

Önska får man alltid göra kusin!