fredag, juni 27, 2008

Thank god it's not monday yet

Jösses va trött jag är. Har idag inte gjort ett piss på jobbet egentligen eftersom jag vart handledare för sommarjobbarna men jag är ändå sjukligt trött. Var samma sak i onsdags, och då var jag handledare halva dagen bara. När jag satte mig på bussen hem i eftermiddags hann jag knappt öppna boken innan ögonlocken föll ihop. Ska sova länge imorn hade jag tänkt. Bara sova och päsa och ta det lugnt. Kanske pula lite med diverse lägenhetsgrejer men annars ska jag inte göra någonting. Som det är nu så skulle jag kunna stå upp och sova.

Har läst ut Stieg Larsson trilogin nu. Blev lite besviken på slutet men allt som allt kan jag säga att jag gillar den som bara den! Den rekommenderar jag alla att läsa. Andra boken var nog bäst tror jag. Den var oerhört spännande. Trean var ganska seg ett tag men när den väl hittade farten igen så sträcklästes även den. Nu kan jag koncentrera mig på de böcker jag lånade på biblioteket igår. Måste förbereda mig inför vad som komma skall. Gravidböcker och sånt där tjafs ni vet. Inget intressant för er att läsa om. Så, gå och låna Milleniumtrilogin ögona böj!

/Kristin - the sleepwalker

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag har ju triologin hemma som sagt, så det kanske blir under semestern.... Ha en bra lördagskväll!!