söndag, juni 22, 2008

Dog drool anyone?

Midsommarhelgen har bestått av mestadels det här:

Adler undrar om vi har någon mat att dela med oss av

Winston slickar gräddskeden

En del sånt här:

Winston och Mattias kollar vem som är starkast, gissa vem som vann?

Och lite, ytterst lite, sånt här:

Adler och Winston i vila

Midsommarhelgen var bra på alla sätt och vis, även om tvättiden nu klockan fyra kommer komma väl till pass när tre dreglande hundar har hängt över en och letat efter mat. Semestern är slut och imorn börjar eländet igen. Ågrenen har infunnit sig och lär inte försvinna förrän jag placerat mig framför mitt skrivbord imorn klockan halv nio. Underbart!

See ya on the other side!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag har med haft dregel och gräddsafs hemma hos mig! fast bara en rottis som heter Nora, eller som hussen sa under högform "hon heter hora utan N".
Jag måste säga att det är skönt att din semester är slut. Extra tråkigt på jobbet!