onsdag, juni 11, 2008

Mammabyxor

Köpte byxor häromveckan på 4mom och idag har jag hämtat dem. De var snygga och sköna men en si så där 3 storlekar för stora. Jag har ju för 17 ingen aning om hur man köper mammabyxor och tänkte att det var smartare att ta större byxor än jag vanligtvis använder. Men nej nej, jag skulle kört med min vanliga storlek, eller kanske en större. Nu måste jag fråga mamma om hon kan sy in benen lite och sy upp dem. Kanske sy in resår längst ner så jag kan välja om jag vill dra upp dem eller ha dem nere. Att skicka tillbaks dem skulle ju ta säkert tre veckor. Det känns inte som jag orkar vänta så länge. Ska nog ta och ringa mor på en gång. Det är hur som helst sjukt skönt att kunna ha jeans som inte sitter åt och som går upp till armhålorna =) sexigt!

2 kommentarer:

Mya sa...

Skumt med dagarna. idag står det 107 dagar, men kan tänka mig att de tär skönt att det var mindre än så! ;) Hoppas det löser sig med byxorna! KramMaria

Anonym sa...

Har du byxorna upp till armhålorna så kanske du är släkt med Erland