måndag, december 31, 2007

Gott Nytt År!

Kära bloggläsare, jag skulle vilja tacka för det gågna året. Era kommentarer gör mig jätteglad så fortsätt gärna med det.

Jag och Tias ska ner till pappa och A ikväll. Vi ska äta middag och ha det trevligt. Det var inte igår jag umgicks med en förälder på nyårsafton. Det blir nog jättebra tror jag. Snöar gör det också. Precis så det ska vara på nyår. Fast det ska ju ligga ett par meter snö på gator och torg, och det gör det ju inte tyvärr. Men man kan ju inte få allt här i livet så jag får vara nöjd med de få snöflingor jag får se idag.

Nu återstår bara för mig att hälsa alla mina vänner ett riktigt gott nytt år. Hoppas ni får ett underbart 2008!

Puss o kram från Kristin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du vad!!! Du gör mig så glad!!!! Vilken fin kommentar du lämnade, blev så rörd! Tack själv, för alla fina kommentarer som du lämnar. Stor kram och önskar dig en super bra nyårsafton och hoppas att nästa år blir kanon! Kram maria

Gunilla sa...

Gott Nytt År Kristin!!!

Kram

Anonym sa...

Dumma ttela, eller hur! Vi har ute en annons pånätet oxå xå det har ringt två olika som kommer imorgon... nu måste jag sova så jag inte försover mig imorgon ;) Kram och ser fram emot litescrap snart här inne hos dig *ler*