söndag, december 16, 2007

Depp

Jag har inte lyckats med nåt idag. Har bakat kola och pepparkakor och allt blev misslyckat. Pepparkakorna blev brända (inte allihop, men många av dem) kolan blev inte kola första gången och andra gången blev den bränd. Jag tänker fan inte göra nåt nytt försök att göra världens godaste kola för då bryter jag väl ihop. Fan för det. Och granen är inte fin den heller. Ljusslingan saknar en lampa så den går inte att tända. Kanske är därför den ser hemsk ut? Jävla skitslinga. Varför seriekopplar man en ljusslinga? Man ska ju ändå dra ur sladden ur väggen säger dom ju. Fan och helvete! Och så har jag problem med vissa julklappar också. Det är ju helt jävla otroligt bra! Tur att jag skulle vara ute i sista minuten när det gällde den grejen. Pitt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart med jul =D

Anonym sa...

Vet hur du känner det. Jag gör allt fel innan jul. Pajade byxorna med strykjärnet en timma innan avfärd till julfesten på D´s jobb. Fick rafsa ihop reservkläder som bara nästan pasade ihop. KUL! Har inte fått upp granen heller. Har inte kunnat göra pepparkaksdeg pga förkylning och är rädd att snuvan skall droppa ner i degen. Är inte klar med Julklappen till D. Den jag köpte siste novenber (för att vara ute i god tid..dumt gjort, mycket dumt) fick han av en kompis i går, (fast tre versioner bättre). Bara att returnera min... Suck, så här ser aldrig julen ut när man längtar efter den i slutet av augusti....