fredag, december 14, 2007

Äntligen...

...får jag se På Spåret! Jag har längtat och längtat och längtat och längtat lite till. Gud va jag älskar Ingvar Oldsberg. Han är en riktig mysfarbror. Och den där Hellberg är härlig han också. Ja, jag älskar På Spåret. Ha ha, fy fan va fyndiga ledtrådarna är... "om en försvinner kommer de i stället" ha ha ha.

Jag har bestämt mig för att inte göra några julkort i år. Jag mådde faktiskt lite illa när jag satte mig igår för att måla motiv. Jag har ingen inspiration. Det känns som att jag inte kan scrappa längre. Eller om jag ens någonsin kunnat. Det kanske inte är en hobby för mig i alla fall? Äh jag vet inte...vi får väl se.

Den här helgen blir det städ, tvätt och bak. Ska bli mysigt och härligt att få riktigt julfint. Så ska det bli väldigt skönt att få vara ledig på måndag också. Jajamensan!

Trevlig fredag på er där ute!

Inga kommentarer: