onsdag, februari 02, 2011

23 - Det här får mig att gråta

Jag har alltid varit en gråtig person men sen Theo kom till världen kan jag börja gråta av i stort sätt vad som helst. Det är inte alltid av ledsamhet jag börjar gråta, utan även av glädje. Jag gråter av cheesy program så som Extreme make over the home edition, jag börjar gråta ibland när jag tittar på Stjärnorna på slottet och Oprah. Filmer så som P.S I love You fullkomligt stortjuter jag av. Jag börjar gråta om Theo ramlar och slår sig. Jag börjar ALLTID gråta i slutet av Micke & Molle. VARJE gång. Jag börjar gråta när jag tänker på vad som kan hända. Jag börjar gråta när jag tänker på vad som har hänt och även vad som inte har hänt. Ja, ni ser, jag gråter mest hela tiden. Haha. Inte just nu dock ;)

Btw, imorgon är det dags för återbesök nummer tre. Judgement Day is coming...

Inga kommentarer: