måndag, augusti 11, 2008

Underbara illamående!

Det har inte varit en trevlig dag idag. Har börjat må illa igen den senaste tiden och idag mådde jag såppas dåligt att jag gick hem från jobbet. Dessutom tror jag att jag har fått foglossning. Det är åtminstone vad jag tror att det är efter att ha läst lite om det. Jag har jätteont i ljumskarna och ner i benen, speciellt på vänster sida. Har även ont i nedre delen utav magen, främst när jag går. Jag gick till bussen i morse i stället för att cykla och det skulle jag aldrig gjort kan jag säga. När jag skulle gå av bussen i Uddevalla kunde jag knappt stödja på vänsterbenet så ont hade jag. Illamåendet kan jag till viss mån kontrollera genom att äta mat ofta och knapra Postafen men ontet i benet vill inte försvinna hur mkt jag än äter, ha ha ha. Som jag känner nu så går jag inte till jobbet imorn heller, natten får utvisa hur det blir. En sak som sker med bestämdhet imorn är i alla fall att det är dags för barnmorskebesök igen. Det är trevligt att man får gå dit så ofta nu det sista och lyssna på hjärtljuden, det är mysigt ♥

En rolig sak som hänt idag är att vår vagn skickats. Kul. Hoppas den kommer redan imorn!

4 kommentarer:

Mya sa...

det låter jobbigt kristin. hoppas att det släpper. men vi kan ju iof bilda klubb, jag har oxå ont i ljumsken, men mitt sitter i leden. ;) Stor kram... Ps visar du lite bilder på vagnen sedan? kankse en ny magbild oxå... ja jag vet ja tigger :) kram

Anonym sa...

Låter jobbigt men skönt att du mått såpass bra hittills iaf, bortsett från uchiasen då förstås.

Skojigt att vagnen är på väg. Hur går det med babyrummet förresten?

Anonym sa...

Visade Ann Marie din blogg, hon tyckte inte du vart så tjock precis.

Anonym sa...

Usch jag lider verkligen med dig, att må illa är inte skojsigt!
Hoppas att du mår bättre snart!
Roligt med vagnen, väntar på en massa massa bilder=)
Ha det bra, så ses vi när vis es.
Kram Aco