fredag, augusti 01, 2008

Hur många timmars sömn per natt får du?

Jag får ungefär 3-4 per natt tack vare våra underbara grannar! I tisdags natt var de så trevliga och spelade så hög musik att jag inte fick sova någonting och inatt var de igång igen. Mattias var till och med uppe och sa till dom vid två tiden att nu får ni bannemej stänga av musiken. Och tänk, det gjorde dem, men inte fan stängde de av den högljudda konversation som pågick i tonåringens rum. Det pågick till klockan var 5, då lyckades jag somna. Dessförinnan hann jag gorma på dem från vårt sovrumsfönster att de skulle sluta prata så högt. Då fick man kommentaren "idiot" slängd i ansiktet och då kände jag att ok, vill ni bli vräkta så ska ni få bli det också. Nästa gång de håller mig vaken efter tolv en vardag ska jag ringa trygghetsjouren. Oh yes indeed! Nu har de till och med blivit "varnade" så nu behöver jag inte ha dåligt samvete om jag ringer och klagar.

Imorn bär det av ner till Little Is It? för grillning hemma hos far. Hoppas det inte blir så dåligt väder som förutspås.

Inga kommentarer: