torsdag, januari 17, 2008

Snällaste Gunilla!

Idag när jag kom hem från jobbet fann jag ett stort kuvert liggandes på hallhyllan (nej inte hatthyllan, hallhyllan). Det var från snälla Gunilla. Oj va mycket grejer det var i och jag vann ändå bara mellanpriset. Tänk hon som vann stora paketet = 0 Jag blev jätteglad. Perfekta papper och knappar och brads och allt möjligt läckert (Gunilla har du vart inne i min hjärna?). Tack så jättemycket min kära vän! Och inte nog med det, jag fick även ett gulligt kort av henne =)



Hela dagen blev räddat pga Gunilla idag! Tjohooo!

Förövrigt vill jag bara säga att jag ogillar bakåtsträvare och nej-sägare!
(Därmed inte sagt att alla måste säga Ja hela tiden, men kanske nån gång ibland?)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gunilla är världens givmildaste person! Hon är underbar!

Angående nej-sägare.... tackar du Ja till en scrapträff snart ;) Kram Maria

Gunilla sa...

Vad kul att du blev glad. Nje...jag har inte varit i din hjärna, men jag tar gärna en tur om du bjuder in mig :)) Kan nog lära mig ett o annat nyttigt där.

Kram på dig o ha en skön helg.
Imorron är det freeeedag igen! Yihaaa.

Kristin sa...

Ha ha, där fick du allt till det Maria! Du är en liten rackare du =)

Och Gunilla, du är alltid välkommen in, men det kan bli trångt. Jag har en stooooor hjärna. Ha ha ha. Dagens skämt där!

Kram på er.

Anonym sa...

Då kanske du får en inbjudan snart då ;)
Kram Maria

(inte föratt vi har ngn inplanerad än, måste tjata på Gunilla ;)