söndag, januari 27, 2008

7 sanningar om mig

Jag blev utmanad av Mysmasken att lista 7 sanningar om mig själv. Jag gjorde den här utmaningen för ett tag sen nu så jag tror inte jag får ihop 7 nya saker, men jag testar la...

1. Jag måste kolla vad klockan är om jag vaknar mitt i natten, annars kan jag inte somna om.
2. Jag har skivor i min skivsamling som jag skäms över att jag har.
3. Jag har ramlat ner för en trappa i en trappuppgång så att jag stukade foten så allvarligt att jag inte kunde gå ordentligt på ett halvår och har fortfarande men utav det i form av en broskknöl som gör att jag inte kan ha smala, lite högre, skor på mig längre.
4. Jag kan inte använda tvål och dylikt som luktar mandel/vanilj för då får jag kväljningar eftersom det påminner om den kolamedicin jag åt mot öroninflammation el. halsfluss (minns ej vilket) när jag var liten. Mamma och pappa fick jaga mig genom huset för att få ner skiten i halsen på mig.
5. Jag gillar inte doktorer.
6. Jag anser att Sveriges mest överskattade artist är Carola och kan inte prata om henne utan att må lite dåligt.
7. Jag tittar av ren princip aldrig på TV4 (bara i nödfall).

Jag fick till 7 ändå! Jag utmanar ACO Gunilla Maria och LyLy

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi jagade dig ungefär 3 sekunder för du sprang så sakta, haha.

Anonym sa...

Rosa öronmedicin.....ska det va.

Anonym sa...

Kåvepenin, fy fan! :P