måndag, januari 21, 2008

Idag kom min handväska....

...eller vänta lite, min kalender menar jag ju.





Den är rosa, min Karen Foster Memory Planner, det är inte så snyggt, måste pimpa den så den blir lite trashigare (vad tänkte jag på när jag tog rosa? Kanske att mossgrön inte är så jävla snyggt det heller?!?!!?). Den saknar datum på kalendersidorna. Det är skit. Varför gör dom så lixom? Ok om man ska använda samma sidor igen och igen, men det gör man inte med en filofax. Man köper refiller! Den är stor som en jäkla väska. Jag måste ha tänkt sjukt fel när jag trodde att den var i handväskevänlig storlek! Det står ju t.o.m på Skaparlusten hur stor den är, att man fyller i datum själv osv, men inte fan läste jag det.

Några saker med den är väl bra också kanske... att den är fylld av trevliga sidor som inte finns i vanliga kalendrar typ matsedel. Presentplanering, måttförvandling osv. Det är ju bra. En annan sak jag tycker är lite mysig ändå är att när den är öppnad (bild 2) ser det ut som en dagbok som tjejen i filmen The Zoo Gang hade, som jag alltid drömde att jag hade själv. The Zoo Gang är förövrigt en riktigt bra ungdomsfilm som jag kollade på varje gång jag var hemma hos pappa. I miss it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg!!!! Planerar du in en scrapträff nu då, gör det direkt... vilket datum skall vi ta ;) Kram Maria