tisdag, januari 15, 2008

Onda vågor

Mina fingrar gör inte som min hjärna säger. De fattar fan ingenting. Jag säger ju till dem att sätta långfingret på gul och trycka ner men långfingret sätter sig på röd och trycker ner i stället. Vad är det som är så svårt att förstå? Förr har jag alltid haft ett ganska gott förhållande till mina fingrar, nu hatar jag dem. När de inte förstår mig känns allt jobbigt. Kan ni tänka er hur det känns att inte har fingrar som gör som hjärnan säger. Spela Paint It Black fingrar säger jag och fingrarna spelar nån jäkla hip hop låt som ingen någonsin har hört talas om. Det är bara fel alltihop.

Det har gått i vågor det där med Guitar Hero. Ena dagen är man ganska bra, andra är man sämre än när man började spela. Jag tyckte jag var rätt grym i början. Jag tyckte jag avancerade snabbare än Mattias i vissa låtar (eller åtminstone lika snabbt) men nu när Mattias tagit sig från medelnivå till hard så har jag inte hängt med. I'm stuck! Ungefär som att jag inte kan rita snyggare än en 8 åring. Jag vill inte stanna i utvecklingen i Guitar Hero också.

Snälla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sött..

Anonym sa...

Ha ha ha, du är för rolig du!