söndag, oktober 29, 2006

För en gångs skull är jag...

...hundra procent nöjd med det jag scrappat!

Dessvärre känns allt annat jag gjort nu helt värdelöst och jag vågar inte lägga upp min andra lo någonstans. Inte på scrappiz och inte här. Jag vågar däremot lägga upp min och älsklingens nya dörrskylt som jag alltså egenhändigt tillverkade i går under min första cybercrop. Den pågår idag också men idag har jag ingen som helst lust eller ork att göra någonting.


Mitt bidrag till "dörrskyltstävlingen" på scrappiz
cybercrop.

Det tog galet lång tid att tillverka den här skylten. Jag satt hela dagen från klockan tolv till klockan fem, halv sex nåt sånt där och mixtrade med den. På kvällen var jag så trött att jag stupade i soffan. Men det är klart att jag hade ju även tvättat och gått till affären och stått i hela dagen så det var ju inte bara pysslandet som tog musten ur mig. Jag vet inte om jag vågar hänga skylten på dörren. När man bor längst ner i ett hyreshus så träffar ju dörren på ganska många människor varje dag. Det jag framförallt är orolig för att min dörr och min dörrskylt ska stöta på är kategorin "fulla människor". Den typen utav folk vet man ju inte vad de kan få för sig att göra. Förstöra dörrskyltar till exempel. Jag kan uppriktigt säga att jag hade blivit jättelessen om någon stulit eller förstört min dörrskylt. Så därför kanske det är bäst om den får hänga innanför dörn i stället? Men då förlorar den ju sin betydelse. Attans!

Nu väntar en veckas arbete och sen har jag ledigt ett par dagar. Skönt som 17 ska det bli och så blir det kalas två helger i rad och sen är det snart jul. Jag måste ha saker att se fram emot annars orkar jag inte jobba. Jag och Helena på jobbet ska nog ha scrap och pysselkväll någon gång i slutet av november också. Jag har dragit ner henne i pysselträsket. Mohahaha. Äntligen har jag någon att pyssla med. Det var enbart av egoistiska själ jag introducerade henne för scrappiz alltså =)

Nu ska jag nog ta mig en kopp te så jag blir lite uppvärmd. Mina tår är som istappar. Brrrr!

*hoppas jag vinner*

2 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEFIN skylt - men sluta genast vara missnöjd med dina tidigare alster - de är jättefina de med!

Anonym sa...

Hurfinsomhelst! Men du måste ju visa upp den!!! Kanske fota den ännu mer i närbild och häng ut bilden på ytterdörren? Bara så att alla får se den, för den är mycket fin.