söndag, oktober 15, 2006

Jag har varit på Playan...

...Playan i Vänersborg alltså ;)

Hade personalfest i fredags på Restad Gård i Vänersborg.
Nästan alla var med och det var väldigt roligt. Det var lekar och tipspromenad, karaoke och Italiensk buffé. Välkomstdrinken var mycket god och sanden mellan tårna var varm men som alla vet är torkad sand mellan tår ingen skönt... Min hud blev varm och det kändes inte bra, det stack lite i den trots att hon sa att 90% av de farliga uv-strålarna var borttagna (hur det nu funkar?) men det kändes läskigt ändå. Alla blev fulla och glada. Ingen ballade ur, möjligen en. Inte jag! Mådde asdåligt i går. Vi var tvungna att gå upp runt 7 snåret för att kunna avsluta de övningar som ju tyvärr är obligatoriska när man åker bort med jobbet. Övningarna gjorde mig illamående och jag kunde knappt äta något av den mat vi fick till lunch klockan tolv. När jag äntligen kom hem la jag min arma kropp i sängen för att vila, jag vaknade vid fyra, åt lite bakfyllemat med M och la mig igen och vaknade vid nio. Det var så skönt att sova. Det gjorde inget att hela lördagen gick åt till sömn. Det var ju bara sååå skönt! Jag hatar annars när lördagar bara försvinner. Det är sånt slöseri med ledig tid. Men inte igår.

Idag har jag försökt scrappa lite. Jag fortsatte lite med julkorten men jag känner att jag måste ha mer cardstock och lite färdiga kort och kuvert för att kunna fortsätta. Jag känner mig rätt kass. Inget jag gör blir nå bra. Jag hatar att känna så. Jag vill producera kort på löpandeband som alla andra verkar göra. Fast alla andra verkar ju köpa scrapgrejer varje dag så det är ju inte konstigt att de kan skapa så mycket då :( jag är mkt avundsjuk på dem alla!

Nu är det snart måndag igen och jag har inget de närmsta veckorna att se fram emot. Fyller i och för sig snart år men det känns inte alls roligt. Jag har blivit väldigt störd på så sätt att jag hela tiden måste ha något att se fram emot. Det verkar som att jag klarar av jobbet bättre när jag har det...

Fan nu löper kattfan! Måste ge henne p-piller. ORKA!!!!

I wish I was a little bit taller...

Inga kommentarer: