torsdag, oktober 06, 2011

En födelsedag

Den förste oktober fyllde Theo hela 3 år. Dessvärre fick han streptokocker lagom till födelsedagen och var tvungen att spendera den hemma med pappa för att inte smitta mig så lördagens kalas i Lilla Edet blev inställt och framskjutet på obestämt tid. Som tur var fick han penicillin och han äta det i ett par dagar innan kalaset här hos mor skulle hållas så han fick bli firad lite i alla fall. Själv sov jag hela lördagen tydligen. Det minns jag inte ens själv. Förmodligen var det kortisonet som spelade mig ett spratt då jag precis gått ner i dos för att mina muskler inte ska förtvina helt. Enligt min ansvariga sköterska på Uddevalla sjukhus så var det nog en kombination av kortisonet och det faktum att jag inte fick vara med min son på hans födelsedag och besvikelsen det medförde. Jag är benägen att hålla med henne.

Theo fick en hel massa saker i söndags på kalaset. Så mkt att jag tyckte det blev för mkt och har sparat en hel del paket till kalaset i Little is it. Här kommer lite bilder från kalaset i alla fall. Ni får ursäkta den otroligt dåliga kvaliteten på bilderna. Jag har skakiga händer nu för tiden (kortison) och dåligt ljus och märkligt objektiv bidrar till dålig kvalitet här.







Grattis min lilla plupp, du är världens bästa treåring!!!!
Mamma och pappa älskar dig ♥

3 kommentarer:

Bea sa...

Grattis lilla gossen!
Han är så söt med sitt knallröda hår.

Klart att det faktum att du inte kunde fira med Theo bidrog till att du mådde dåligt. Som tur är är ju HAN omedveten om att han fyllde år just då, så... Men jag förstår din känsla som mamma. Du var ju liksom i allra högsta grad med den dagen för tre år sedan.


Tänk Kristin när den här skiten ÄNTLIGEN är över och ni kan börja leva normalt igen. Så normalt det kan bli till en början. För jag antar att det är mycket bearbeta och landa när man väl är frisk.

stor KRAM kära du!

Anonym sa...

Hej Kristin!

Vilken underbar liten kille ni har. Förstår att ni är stolta.

Önskar att du snart är ur skiten så du kan vara tillsammans med hela din familj.

Tänker på dig!

Kram

Anonym sa...

Vilken liten trollunge di har:) jättesöt!
Han är verkligen värd att kämpa för
kram till er alla
Liz