söndag, augusti 05, 2007

Tidig söndagmorgon, bara tuppen var mer vaken än jag...

...det var längesen jag sjöng i lampan hemma hos pappa. Det var roliga tider det när jag, SM, pappa, LM osv sjöng i lampan. Speciellt midsommar -97 var käck. Jag tror jag ska scrappa den midsommaren snarast. Herregud, det är tio år sen. Helt jävla sjukt! Nu fick jag åger. Fan för det.

Jag försökte scrappa lite igår men det gick inge vidare. Jag har valt ut papper och skrivit journaling men vet inte hur fasen jag ska sätta grejerna. Det får bli intensivspaning på Two Peas lite senare så jag får inspiration. Förutom den BOM-sida jag håller på med så har jag minst två kort jag måste göra i augusti. Egentligen fler men jag vet inte om jag vill eller orkar det. Jag har ju semester, måste ju få ta det lite lugnt. Ha ha. Jag är förövrigt sjukt sugen på ett sånt där Clearalbum. Hur coolt som helst att scrappa på plast. Jag är även väldigt sugen på att shoppa scrapsaker just nu. Det är antagligen bara för att jag bestämt mig för att inte göra det den här månaden. Har iofs gjort en beställning på två begagnade QK-dies men det räknas inte. Sånna tillfällen kan man ju inte låta passera. Det var ju billigt =)

Jag försöker komma på nåt annorlunda att göra till de där korten jag måste göra men jag vet inte vad. Ett clearalbum hade vart grymt kul att ge bort. Måste nog kolla upp vad ett sånt kostar, det kan ju inte vara så dyrt. Lite plast bara lixom... men för bövelen, jag hittar inga album i någon utav butikerna. Stört!

Nu ska jag nog ta och käka frulle och titta på Harry Potter tror jag. Japp, så får det bli.

Mugglare där!

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar ju helt normalt....